[O1] Proszę o analizę logów

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • przemik
    RS
    • 2012
    • 1610

    Nie...chodzi o gumowe rury dolotowe....
    Przemek
    DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
    A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
    80 B3 Limo 1.6 TD SB

    Komentarz

    • Dura
      Classic
      • 2011
      • 20

      Posprawdzałem połączenia między plastikowym dolotem a IC i wąż od EGR w strone IC i wszystko wygląda na szczelne, jedynie na wewnętrznej stronie w miejscu gdzie wąż idzie pod kątem 90 stopni są lekkie zagłębienia... ale to chyba az takiej różnicy by nie robilo ?

      Komentarz

      • przemik
        RS
        • 2012
        • 1610

        Z logów wynika ze dziura jest spora...
        Przemek
        DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
        A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
        80 B3 Limo 1.6 TD SB

        Komentarz

        • yusin
          Ambiente
          • 2010
          • 176

          http://vaglog.rtnet.pl/yuchas_95979.html podpinam się do ogólnego tematu Auto wchodziło mi w tryb awaryjny przy większych prędkościach. Przewody wymienione, przeczyściłem turbo i wyciągnąłem gruchę do końca, ok pół cm. Po tym zabiegu na maxa ciągnie dopiero po przekroczeniu 3000 obr wcześniej było to dużo wcześniej.. Ale teraz nadal wchodzi w tryb awaryjny
          Octavia AMBIENTE Ice 1.9 tDI

          Komentarz

          • rOBERTO795
            RS
            • 2009
            • 3465
            • Octavia III (5E3)
            • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

            Zamieszczone przez yusin
            http://vaglog.rtnet.pl/yuchas_95979.html podpinam się do ogólnego tematu Auto wchodziło mi w tryb awaryjny przy większych prędkościach. Przewody wymienione, przeczyściłem turbo i wyciągnąłem gruchę do końca, ok pół cm. Po tym zabiegu na maxa ciągnie dopiero po przekroczeniu 3000 obr wcześniej było to dużo wcześniej.. Ale teraz nadal wchodzi w tryb awaryjny
            Przeładowuje gruboo turbo. podnień zaworki N18 z N75 i zrob loga 11- statyczny i dynamiczny.

            Przydałby sie też 3-8-11 dynamiczny
            OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

            DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

            http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

            Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

            Komentarz

            • yusin
              Ambiente
              • 2010
              • 176

              no to już jutro sie zrobi.. a jak na razie bardzo dziekuje za zainteresowanie

              [ Dodano: Sob 01 Wrz, 12 16:02 ]
              Witam.
              Wklejam logi po podmiance n75 i egr, grupa 003,008,011







              i nie przezszła po podmiance w tryb awaryjny.. jak na razie.
              Octavia AMBIENTE Ice 1.9 tDI

              Komentarz

              • przemik
                RS
                • 2012
                • 1610

                Niewiele sie zmieniło... ale na moje oko to przy czyszczeniu źle zostal załozony pierscien od VTG.
                Przemek
                DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                80 B3 Limo 1.6 TD SB

                Komentarz

                • yusin
                  Ambiente
                  • 2010
                  • 176

                  A teraz, chyba jest jakaś poprawa, który log lepszy?





                  [ Dodano: Czw 06 Wrz, 12 20:10 ]


                  A oto logi już po prawidłowym ustawieniu pierścienia w turbinie. Widzę, że jest jakieś przeładowanie,a więc gruszka pewnie źle ustawiona.. Możecie skomentować?
                  Octavia AMBIENTE Ice 1.9 tDI

                  Komentarz

                  • Hidd3n
                    Drive
                    • 2010
                    • 45

                    Zamieszczone przez przemik
                    Zamieszczone przez Hidd3n
                    Jak rozumiem regulacja kąta wtrysku poprzez poluzowanie śrub pompy i delikatna regulacja z vagiem w ręku
                    Tak jest trzeba mechnicznie wyregulowac kąt wtrysku.

                    Zamieszczone przez Hidd3n
                    co masz konkretnie na myśli "troche syfu" co mogę z tym zrobić
                    W kierownicach VTG nagrmadziło się troche sadzy... poki co oprocz dynamicznej jazdy lub przegonienia auta po autostradzie z predkoscią bliskiej Vmax... nic nie nalezy z tym robic.
                    Niestety próba ręczna regulacji nie przynosi efektu, kąt wtrysku jest na swoim poziomie w TDI Timing w okolicach 50 a mimo to dalej jest ten sam bład po wykasowaniu.
                    Zauważyłem jedną prawidłowość pojawienia się błędu po wykasowaniu a mianowicie, ze zaraz po wykasowaniu i jeździe próbnej bardzo leniwej czyli zmiana biegów w okolicach 2tys błąd pojawia się bardzo szybko (3,4 km) a jeżeli jadę dynamicznie zmiana biegów przy 3-4 tys to błąd pojawia się o wiele później (20km) - nie wiem czy to cokolwiek może Wam podpowiedzieć ale póki co nie wiem co z tym zrobić...Jakieś sugestie ?

                    Pozdrawiam

                    Komentarz

                    • przemik
                      RS
                      • 2012
                      • 1610

                      Zamieszczone przez Hidd3n
                      Niestety próba ręczna regulacji nie przynosi efektu, kąt wtrysku jest na swoim poziomie
                      W tym watku jest taki chaos ze ciezko mi Twoje logi odnależć.... dlatego jestem zwolennikiem ze kazdy powienien miec swoj wątek jesli przychodzi z logami.

                      Nagrzej dobrze auto... i.... zaloguj

                      000 Basic Settings
                      001, 004 i 007 statyczną
                      004 dynamiczną

                      Dodoatkowo odczytaj błedy... i zamiesc tylko całość wraz z opisem i walorem...
                      Przemek
                      DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                      A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                      80 B3 Limo 1.6 TD SB

                      Komentarz

                      • Dura
                        Classic
                        • 2011
                        • 20

                        Zamieszczone przez przemik
                        Dziura w dolocie jak stodoła.... sprawdz łacznik miedzy rurą dolotową a kolektorem ssącym....
                        Posprawdzałem cały dolot i wszystkie polaczenia gumowe jak i plastikowe od puszki filtra az do turbiny i wyglądają na dobre, IC ma lekkie rowki od tego plastiku kierujacego powietrze do niegoze zderzaka ale nie ma przetarcia na wylot. Moze jakis czujnik świruje ? co jeszcze moge sprawdzić ?

                        Komentarz

                        • german81
                          L&K
                          • 2010
                          • 1414
                          • Octavia II combi (1Z5)
                          • AUQ 1.8 20VT 180 KM
                          • BZB 1.8 TSI 160 KM

                          Dura, zdejmij wezyk idacy z n75 do gruszki i zaslep kruciec na n75 i zrób logi dynamiczne ale tylko do ok 3000 obr . zobaczymy czy to niskie cisnienie doładowania jest spowodowane nieszczelnosci czy wadliwym lub zle podłaczonym n75 .
                          diagnostyka vag 602-614-253

                          Komentarz

                          • harry-84
                            Classic
                            • 2012
                            • 19

                            Witam koledzy czy mogę liczyć na wasza pomoc w analizie LOGÓW dziś robiłem.
                            Wężyki wymieniałem z 2 m-ce temu, podciśnienie mam dobre mierzyłem vacuometrem jest na poziomie -0,96Bar serwo wymieniłem ponieważ przez to uciekało mi podciśnienie, przepływka nowa niecałe pół roku ma, tydzień temu wyczyściłem i zaślepiłem EGR mechanicznie i elektronicznie a przy okazji wyczyściłem kierownice w turbinie i kolektor dolotowy.
                            Log (0 - 003,010)
                            Log (1 - 009)
                            Log (2 - 003,008,011)
                            Log (3 - 004)
                            Log (4 - 003,011)
                            Log (5 - 001)
                            Log (6 - 000,000,000)
                            Log (7 - 008,011)
                            Log (8 - 003)
                            Log (9 - 011,011,011,011)

                            I wczoraj zrobiłem zrzut ekranu bloku 000 a poniżej link do zdjęcia i czy taki kąt wtrysku może być czy podkręcić do zalecanych 51?
                            Fotosik.pl to idealne miejsce na Twoje zdjęcia i realizowanie pasji fotografią.

                            Komentarz

                            • rOBERTO795
                              RS
                              • 2009
                              • 3465
                              • Octavia III (5E3)
                              • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                              logi generalnie ok. gdzies masz minimalną nieszczelność- zrob jeszcze 011BS.

                              Kąt wtrysku może być.
                              OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                              DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                              http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                              Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                              Komentarz

                              • harry-84
                                Classic
                                • 2012
                                • 19

                                A jak wygląda zrobienie 011BS? to sie robi na postoju na rozgrzanym silniku dobrze myślę? i przez jaki czas to robić?
                                A co do nieszczelności to chodzi o odcinek miedzy turbo a kolektorem ssącym?

                                Komentarz

                                • rOBERTO795
                                  RS
                                  • 2009
                                  • 3465
                                  • Octavia III (5E3)
                                  • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                                  -
                                  Zamieszczone przez harry-84
                                  A jak wygląda zrobienie 011BS? to sie robi na postoju na rozgrzanym silniku dobrze myślę? i przez jaki czas to robić?
                                  A co do nieszczelności to chodzi o odcinek miedzy turbo a kolektorem ssącym?
                                  011BS na rozgrzanym silniku ok 50 sek.
                                  Co do nieszczelnosci sprawdz również wężyki łączące egr N75,N18.
                                  OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                                  DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                                  http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                                  Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                                  Komentarz

                                  • harry-84
                                    Classic
                                    • 2012
                                    • 19

                                    Zamieszczone przez rOBERTO795
                                    Co do nieszczelnosci sprawdz również wężyki łączące egr N75,N18
                                    Co do wężyków podciśnienia to wymieniałem wszystkie na nowe jakiś czas temu bo miałem słabe podciśnienie około-0,82 bo mierzyłem ale wymieniłem serwo i teraz mam na poziomie -0,96,
                                    robiłem VAGiem Basic Settings blog011 ze na drugiej pozycji pokazywało ON/OFF na zmiane i obserwowałem sztangę to chodziła w pełnym swoim zakresie. Tydzien temu czyściłem kolektor dolotowy i turbine.
                                    Przed i po czyszczeniu kierownice chodziły tak samo bez oporu.

                                    Komentarz

                                    • rOBERTO795
                                      RS
                                      • 2009
                                      • 3465
                                      • Octavia III (5E3)
                                      • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                                      Zamieszczone przez harry-84
                                      Zamieszczone przez rOBERTO795
                                      Co do nieszczelnosci sprawdz również wężyki łączące egr N75,N18
                                      Co do wężyków podciśnienia to wymieniałem wszystkie na nowe jakiś czas temu bo miałem słabe podciśnienie około-0,82 bo mierzyłem ale wymieniłem serwo i teraz mam na poziomie -0,96,
                                      robiłem VAGiem Basic Settings blog011 ze na drugiej pozycji pokazywało ON/OFF na zmiane i obserwowałem sztangę to chodziła w pełnym swoim zakresie. Tydzien temu czyściłem kolektor dolotowy i turbine.
                                      Przed i po czyszczeniu kierownice chodziły tak samo bez oporu.
                                      Zrób 011BS.
                                      OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                                      DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                                      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                                      Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                                      Komentarz

                                      • harry-84
                                        Classic
                                        • 2012
                                        • 19

                                        No ok jutro zrobie i dodam. A czy coś jeszcze zrobić czy tylko 011BS wystarczy??

                                        Komentarz

                                        • przemik
                                          RS
                                          • 2012
                                          • 1610

                                          Wykonaj wszystkie logi statyczne czyli - 001,003,004,007,013 oraz Statyczne w trybie Basic Settings - 000,003,004 i 011

                                          Termostat słabawy juz jest i wysterowanie przestawiacza kąta wtrysku spore.... dlatego potrzeba jest zweryfikowac czy statyczny kąt jest dobry.

                                          Pozdrawiam
                                          Przemek
                                          DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                                          A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                                          80 B3 Limo 1.6 TD SB

                                          Komentarz

                                          • harry-84
                                            Classic
                                            • 2012
                                            • 19

                                            Witaj kolego zrobiłem te LOGI

                                            LOGI STATYCZNE:

                                            Log (0 - 001)
                                            Log (1 - 007)
                                            Log (2 - 003)
                                            Log (3 - 011)
                                            Log (4 - 013)
                                            Log (5 - 000)
                                            Log (6 - 010)
                                            Log (7 - 004)

                                            LOGI w Basic Settings:

                                            Log (0 - 004)
                                            Log (1 - 011)
                                            Log (2 - 000)
                                            Log (3 - 003)

                                            Komentarz

                                            • rOBERTO795
                                              RS
                                              • 2009
                                              • 3465
                                              • Octavia III (5E3)
                                              • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                                              Logi generalnie ok - wolno działa ci sterowanie zmienną geometrią- jakby delikatnie sie przycinało. Sprawdz gruszke.
                                              OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                                              DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                                              http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                                              Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                                              Komentarz

                                              • harry-84
                                                Classic
                                                • 2012
                                                • 19

                                                a to sprawdzenie gruszki na czym ma polegać? muszę ja wyciągnąć na zewnątrz?
                                                A co powiesz na ten obrazek?
                                                Fotosik.pl to idealne miejsce na Twoje zdjęcia i realizowanie pasji fotografią.

                                                Komentarz

                                                • rOBERTO795
                                                  RS
                                                  • 2009
                                                  • 3465
                                                  • Octavia III (5E3)
                                                  • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                                                  Zamieszczone przez harry-84
                                                  a to sprawdzenie gruszki na czym ma polegać? muszę ja wyciągnąć na zewnątrz?
                                                  A co powiesz na ten obrazek?
                                                  http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/...7871323dc.html

                                                  że kącik taki sobie :P (mieści sie w granicy dopuszczalności)
                                                  OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                                                  DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                                                  http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                                                  Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                                                  Komentarz

                                                  • harry-84
                                                    Classic
                                                    • 2012
                                                    • 19

                                                    To jak bym podkręcił do 51 tak jak pisza ze to idealny kąt to co sie polepszy moc, spalanie czy może coś innego?
                                                    Jeżeli logi są ok to co może być ze kolega ma 90km a ma lepszego kopa niż ja choć mam 110km?

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...